W związku z dynamicznym rozwojem, Wydawca Kapitału Polskiego – Prasa Dolnośląska, lider w dostarczaniu informacji biznesowej, ogłasza strategiczną współpracę z Polskim Domem Mediów, grupą medialną specjalizującą się w tematyce biznesowo-ekologicznej. Ta unikalna kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności obu firm na rynku medialnym, ze szczególnym naciskiem na obszary ekologii i biznesu.

 

Grupa Medialna Polski Dom Mediów, ceniona za swoje prestiżowe tytuły prasowe, takie jak Polska Ekologia, Ekonatura, Eko Świat, Eco News, Eco Miasto oraz biznes i Ekologia, zdobyła uznanie jako lider w dostarczaniu rzetelnych informacji z obszarów związanych z ekologią i biznesem. Właśnie tą tematyką wzmocni ona Kapitał Polski, rozszerzając obszar zainteresowań o zagadnienia związane z nowoczesnymi technologiami w dziedzinie ochrony środowiska, postępowym
rolnictwem, rozwojem zielonych miast oraz informacjami o wydarzeniach w świecie ekologii.

Kapitał Polski, jako wiodący dostawca informacji biznesowej, wnosi do współpracy swoje bogate doświadczenie w obszarze biznesu, finansów oraz aktualnych wydarzeń gospodarczych. Wspólnie z Polskim Domem Mediów, obie firmy planują stworzyć nowoczesne narzędzia informacyjne, które sprostają oczekiwaniom czytelników zainteresowanych tematami ekologii i biznesu.

Jednym z kluczowych elementów tej współpracy będzie wspólne uczestnictwo w Targach, Konferencjach, Sympozjach naukowych pełniąc rolę Patronów Medialnych. Poprzez aktywną obecność na tego rodzaju wydarzeniach, obie firmy mają zamiar nawiązywać wartościowe kontakty, dzielić się wiedzą oraz wspierać inicjatywy związane ze zrównoważonym rozwojem i innowacyjnymi praktykami biznesowymi.

Dodatkowo, Kapitał Polski i Polski Dom Mediów zobowiązują się do wymiany materiałów prasowych, co pozwoli obu stronom poszerzyć zakres swojego oddziaływania oraz dotrzeć do szerszego grona czytelników. Dążąc do dostarczania najbardziej wiarygodnych informacji, obie firmy zobowiązują się do rzetelności przekazu i eliminowania fake newsów, ale także do publikowania materiałów prezentujących róże punkty widzenia, bez dyskryminowania i odrzucania źródeł informacji na podstawie subiektywnych ocen. Działając w ten sposób, Redakcje będą wspólnie pracować nad budowaniem zaufania czytelników.

„Wierzymy, że współpraca z Polskim Domem Mediów przyniesie wiele korzyści dla naszych czytelników. Mamy nadzieję, że ta synergia pozwoli nam na wspólny rozwój i możliwość edukacji czytelników w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz innowacyjnych praktyk biznesowych a przede wszystkim inspirowanie do dalszego zgłębiania tematów bliskich obu naszym Redakcjom”. – powiedział Marcin Prynda, Prezes Kapitału Polskiego”.

„Współpraca między Kapitałem Polskim a Polskim Domem Mediów rozpoczyna się od razu, a obie strony już teraz widzą wiele nowych możliwości, jakie może przynieść to partnerstwo. „Oczekujemy, że czytelnicy bardzo szybko odczują zmiany wynikające z naszej współpracy i obiecujemy, że już niedługo pojawią się nowe, innowacyjne projekty związane z tematyką biznesowo-ekologiczną” – stwierdził Roman Gembarzewski, Prezes PDM”.